Verzend- en retourbeleid

Bedenktijd/retour

 

Herroepingsrecht

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ceunengascenter.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na het ontvangen van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Werkwijze retourneren

  1. Stuur een e-mail met onderstaande gegevens naar info@ceunengascenter.be

    1. Duidelijke vermelding dat het om een retour gaat

    2. Bestelnummer

    3. Voor- en achternaam (en/of bedrijfsnaam)

    4. Adresgegevens

    5. Bankrekeningnummer

    6. Reden van retour

  2. U ontvangt een bevestigingsmail met daarin de nodige informatie om het product retour te sturen.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem indien het product zich nog in de originele staat bevindt. U kunt hiervoor contact opnemen met info@ceunengascenter.be. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Levertijd en verzendkosten

 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde werkdag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze verzendtijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De exacte verzendkosten worden berekend o.b.v. de gekozen verzendmethode en het gewicht van de bestelling. Bij het afrekenen worden de exacte verzendkosten automatisch voor u berekend.

 

Indien gekozen wordt voor levering, verloopt deze via BPost. Over het algemeen levert BPost tussen 1 en 3 werkdagen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Garantie en klachten

 

Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een termijn van twee maanden contact op te nemen met ons.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ceunengascenter.be. Wij zullen steeds ons best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Overschrijving

  • Bankcontact via Mollie

  • Betaling in onze winkel (enkel bij afhaling op Nikelaan 19, 2430 Laakdal)

Contact

 

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

 

Fons Ceunen Gascenter BVBA

Tel: 013 66 71 78

Mail: info@ceunengascenter.be

Ons vestigingsadres:

Nikelaan 19

2430 Laakdal

BTW: BE 0871.182.635 – RPR Turnhout